1394-09-15 12:42
706
0
23944

اعلام برنامه های هفته وقف در گلستان / ۸۴۶۰ گلستانی در مسابقات قرآنی شرکت کردند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان برنامه های هفته وقف در استان را اعلام کرد و گفت: نفرات برتر سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم، فردا (۱۶ آذر) تجلیل می شوند.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمدجواد رئوف سیدنژاد، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان، امروز (15 آذر) در جمع خبرنگاران گفت: امسال هفته وقف با شعار همه با هم واقف باشیم از روز چهارشنبه (18 آذر) آغاز و به مدت 7 روز فعالیت خواهد داشت.

وی افزود: برگزاری دوره فوتسال برای خادمین امامزادگان سطح استان، زنگ مدرسه، مسابقه انشاء پیرامون وقف با همکاری اداره کل آموزش و پرورش گلستان، افتتاح نمایشگاه در سطح استان، تجهیز کتابخانه در 5 بقعه متبرکه استان، برگزاری مراسم وفات پیامبر اکرم حضرت محمد(صلی الله علیه و آله و سلم)، امام مجتبی(علیه السلام) و امام رضا (علیه السلام)، غبار روبی از مزار شهدا در امامزادگان و کرسی تلاوت در امامزادگان شاخص از جمله برنامه های هفته وقف در استان است.

حجت الاسلام رئوف سید نژاد اظهارداشت: در روز دوشنبه (16 آذر) چهارمین همایش وقف و رسانه با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این همایش همراه با تجلیل از نفرات برتر سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مرحله استانی برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با اشاره به برگزاری برنامه های فرهنگی در اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان، گفت: تربیت حافظان قرآن کریم از جمله برنامه های فرهنگی این اداره کل بود که در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار شد.

۸۴۶۰ گلستانی در مسابقات قرآنی شرکت کردند

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا در سال جاری 8 هزار و 460 نفر متسابق گلستانی در رشته های مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختندو نفرات برتر آن موفق به کسب گواهینامه شده اند.

حجت الاسلام رئوف سید نژاد با اشاره به تفاوت برگزاری طرح آرامش بهاری در سال 90 نسبت به سال 94، افزود: این برنامه در سال 90 در 25 بقعه، سال 91 در 32 بقعه، در سال 93 در 50 بقعه و در سال 94 در 60 بقعه استان اجرا شد.

وی یادآورشد: با تلاش های صورت گرفته در سال جاری طرح ضیافت الهی ویژه ماه مبارک رمضان در 30 بقعه انجام شده و برنامه جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی هم در 25 بقعه استان برگزار شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان در خصوص اجرای امینانه واقفین، اظهارداشت: ما امسال توانسته ایم در ماه محرم و صفر در 60 بقعه متبرکه استان اجرای مراسمات داشته باشیم و سعی شد برای هیئات مذهبی استان مثمر ثمر واقع شویم.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی های صورت گرفته امسال یکصد و ۴۰ مبلغ اعزامی از قم در این ایام مشغول تبلیغ و ترویج دین شدند.

حجت الاسلام رئوف سید نژاد تصریح کرد: در دهه اول ماه محرم الحرام اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان توانست در 14 مرحله بین سه هزار تا 6 هزار نفر را در هر نوبت اطعام دهی کند./شبستان

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.